donderdag 10 november 2016



GIVE AWAY: 2 vrijkaartjes voor KNIT&KNOT volgende week 
( 17-18 of 19 nov.) voor mijn blog- en facebookvolgers.
Wat moet je doen om deze vrijkaartjes te winnen?
Like en deel dit bericht op je tijdlijn, in een groep op facebook of op andere sociale media.
Vertel onder dit bericht of op mijn facebook of facebookpagina of nog beter hier op mijn blog met wie jij de beurs zou willen bezoeken en vooral waarom. 



Bloemendalwol verkoopt op de beurs pakketten van FAIR&CO en de voorbeeldshawl  kun je daar bekijken.
Deze shawls zijn ook te zien op de beurs ( de 2 buitenste voorbeeldshawls zijn zelfs te koop)
Aan het patroon Dolly wordt momenteel hard gewerkt en zal exclusief gelanceerd worden op de beurs. De bijbehorende wol is uiteraard ook in het kraam van Bloemendalwol te koop. Ook een andere kleurencombinatie gemaakt door Sietske Rob als testknit kun je komen bewonderen.

En mocht je geen tijd hebben om te breien maar liever een handgemaakt exclusief project uit mijn collectie willen kopen,
kijk dan eens op mijn ravelry HIER. Op verzoek kan ik het gewenste item meebrengen om te passen.




 
De winnaar is inmiddels bekend: Jose Zijderveld.
Groetjes Astrid

Wil je een bericht ontvangen als ik een nieuw blogbericht heb geschreven ( gemiddeld 3 x per maand) schrijf je dan in met je emailadres aan de rechter kant van dit bericht.


4 opmerkingen:

  1. Leuk Astrid , ik kom vooral naar de beurs voor het aanbod van wollen en draden ,het is als in een snoepwinkel , je zou ze allemaal willen en je koopt meer dan dat je op kan ( lol )

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Geweldig, ik kom terug dit jaar omdat het vorig jaar zo leuk was, een enorm leuk aanbod tussen allemaal mensen met dezelfde interesses, super! Kom jij ook weer en wanneer?
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. lijkt me reuze leuk een dagje vertoeven in een grote snoepwinkel!zou mn schoonzus meenemen. zij is een visserstrui aan het breien en ikzelf heb me gestort op fair isle!
    ben bezig met mn sjaal door te knippen en zou me nu graag wagen aan een vest!
    groetjes mar broeders

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Sinds een aantal maanden ben ik aan het herstellen van een burn-out. Mijn moeder helpt mij hier enorm bij door samen met mij te gaan wandelen en goed op mij te letten, door voor mij op de rem te trappen, of door samen leuke dingen te gaan doen. Samen hebben we al het Creaweekend en de Kreadoe bezocht en als laatste zouden we graag Knit&Knot bezoeken.
    Voor mij is handwerken op het moment (en ook altijd al geweest) een bron van ontspanning en dus heilzaam voor mijn burn-out. Daarnaast kwam mijn man op het idee om een blog te beginnen, dus daar ben ik ook mee bezig, en over deze beurs zou ik natuurlijk wel wat leuks kunnen schrijven!

    BeantwoordenVerwijderen