vrijdag 25 november 2016

Ceciliana Mosaiek breien

Ceciliana n wording: Patroon van  Lisa Hannes Malihadesigns op Ravelry
De perfecte combi om mee te werken. Hiya Hiya, een mooie wolschaal en wolhouder en prachtig garen van Chestnut cabin. wat wil een mens nog meer?
Eerste mosaiek gedeelte klaar. Uiteraard in mijn lievelings tinten.

Gemaakt met prachtige wol van Chestnut Cabin

Merino, kasjmier en zijde.. zo zacht.

dit moet hem worden.

En zover ben ik nu.

het lijkt al iets te worden

Heel leuk om te doen: mosaiek breien al moet je wel opletten en is het verstandig om iets anders erbij te doen voor de ontspannende momenten waar je niet zoveel aandacht bij nodig hebt.

Prettig weekend happy knitting.

Volg je me ook al op instagram?


6 opmerkingen:

  1. Je hebt een prachtig patroon uitgezocht. Weer totaal anders dan je andere shawls, erg mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. dank je Jolande, ja variatie op die manier he...

      Verwijderen
  2. Ik ben recent fan geworden van mozaiek breien. Bedankt, Astrid, voor de inspiratie die je me weer gaf!

    BeantwoordenVerwijderen