donderdag 18 augustus 2016

Nymphalidea vertaald in het Nederlands Gratis shawl breipatroon

Mijn vorige blog ging over deze shawl: mijn Turquisedoortje gemaakt met het Gratis patroon Nymphalidea van Melinda Vermeer. Omdat velen van jullie enthousiast waren maar problemen hadden omdat het patroon in het Engels gepubliceerd was, had ik al voorgesteld dit eventueel te vertalen. Na overleg met Melinda Vermeer, de ontwerpster was ik er al aan begonnen maar stuitte gelijk op bepaalde woorden zoals welt en wedge die toch vreemd over kwamen in de vertaling maar het is gelukt en samen met mijn breivriendinnetje Francien die heel veel werk voor haar rekening heeft genomen kan ik met trots jullie het vertaalde patroon laten zien.
Het patroon stuur ik ook naar de ontwerpster die het tzt zal publiceren.

note: inmiddels heeft ze het via Ravelry ook gepubliceerd.


Een uitgebreide beschrijving van mijn shawl vind je in mijn vorige blog hier

 Hieronder het vertaalde patroon. Als je met je rechter muisknop op de 3 foto's hier onder gaat staan moet je ze volgens mij als afbeelding op kunnen slaan en beter kunnen lezen al is het nog niet super duidelijk.
Tot de tijd dat het door de ontwerpster zelf het patroon in NL publiceert zul je het hiermee moeten doen of stuur me een emailtje dan kan ik de PDF opsturen. verwacht niet binnen een uur antwoord, ik kan nogal een druk baasje zijn zo nu en dan.
Mocht het niet lukken dan ga ik een andere manier verzinnen.
 zie je fouten geef die dan aan mij  aub door per email: dutchknitty@outlook.com






3 opmerkingen: