donderdag 10 maart 2016

Een vervolg op Drachenfels -Drachenfels 2


Een vervolg op Drachenfels -Drachenfels 2

Omdat Corine van Bloemendalwol helemaal weg was van mijn eigen Drachenfels bedacht ik dat het een mooi verjaardagscadeau zou zijn in haar lievelings groentinten.
In principe had ik twee weken de tijd maar ik heb letterlijk en figuurlijk gas op de pennen gezet. Zaterdagavond begonnen en gisteren , donderdag had ik hem af. Een record deze keer.

Omdat een groot aantal vaste breiclubbezoeksters volgende week niet aanwezig zouden zijn hadden de dames bedacht om al eerder het gezamenlijke cadeau te geven waardoor ik met mijn cadeau niet achter kon blijven. Bovendien was ik zo nieuwsgierig naar haar reactie, ik had geen week meer de spanning kunnen verdragen. 
Dus gisteren mocht ze mijn cadeautje uit pakken en ze was er erg dolgelukkig en blij mee.
Was dat niet zo geweest dan had ik hem zelf gehouden ;-) ondanks dat ik niet van groen hou.

Melanie Berg ontwerpt prachtige shawls, gisteren zag ik weer een nieuwe versie Tamdou.
Ik ga zo gelijk het patroon kopen, een mooi karweitje na mijn huidige projecten.
Deze week start ik met een cadeau voor de volgende jarige met deze combi en probeer ik mijn masterpiece weer op te pakken.

Volgende week ben ik alle beursdagen een poosje te vinden achter de tafel 

link naar de beurs: http://knitenknot.nl/

Hoop jullie daar te zien, Groetjes Astrid


11 opmerkingen:

  1. Mooie sjaal zeg. En waarom ik wel naar de beurs wil komen?
    Omdat ik die snelbreister wel eens in actie wil kan zien. En gewoon om gezellig nieuwe ideeën op te doen natuurlijk. En omdat het gewoon leuk is om overal rond te snuffelen.
    Ik zou dus gewoon graag een kaartje winnen alleen maar om niks te hoeven missen.

    Groetjes Rianne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie sjaal zeg. En waarom ik wel naar de beurs wil komen?
    Omdat ik die snelbreister wel eens in actie wil kan zien. En gewoon om gezellig nieuwe ideeën op te doen natuurlijk. En omdat het gewoon leuk is om overal rond te snuffelen.
    Ik zou dus gewoon graag een kaartje winnen alleen maar om niks te hoeven missen.

    Groetjes Rianne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige shawl. Die nieuwe van Melanie Berg vind ik ook zo mooi, ik kreeg afgelopen week ook een mailtje van haar over deze nieuwe shawl.
    Ik zou best naar Tilburg willen gaan, maar de afstand is mij net even te ver. Bovendien wil de NS in het weekend nog al eens werk aan het spoor verrichten. Jij in ieder geval veel plezier en succes in Tilburg!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel erg mooi cadeau! Natuurlijk is Corine er heel erg blij mee. Je hebt het prachtig gebreid. GraAg kom ik in aanmerking voor de gratis entree bewijs voor de KNIT en KNOT beurs. Groeten en tot ziens op beurs, Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wauw!!! Echt alles wat jij maakt is zo ontzettend mooi. Deze sjaal is ook weer geweldig

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hij is zo leuk de drachenfels. Ik vindt jouw kleuren ook erg mooi. Ik ga zeker even naar de beurs. Misschien zien we elkaar.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hij is zo leuk de drachenfels. Ik vindt jouw kleuren ook erg mooi. Ik ga zeker even naar de beurs. Misschien zien we elkaar.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hallo Astrid, Wat een prachtige sjaals weer. ik heb je bericht op facebook gedeeld en hoop zo dat veel mensen je geweldige blog gaan ontdekken. Daar heb ik eenuitgebreid commentaar gegeven over jou, je inspiratie, je prachtige foto's bij het blog. Ik kom in ieders geval naar de beurs en probeer je wel te vinden, zodat ik nog eens kan smullen van je prachtige kunstwerken!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hallo Astrid, Wat een prachtige sjaals weer. ik heb je bericht op facebook gedeeld en hoop zo dat veel mensen je geweldige blog gaan ontdekken. Daar heb ik eenuitgebreid commentaar gegeven over jou, je inspiratie, je prachtige foto's bij het blog. Ik kom in ieders geval naar de beurs en probeer je wel te vinden, zodat ik nog eens kan smullen van je prachtige kunstwerken!

    BeantwoordenVerwijderen