Doorgaan naar hoofdcontent

Flower surprise


Mijn Flower surprise is klaar.
Een heerlijke trui gebreid met Lett-lopi naar eigen ontwerp.


Zou het mijn lievelingstrui worden??

De kleuren zijn goed te combineren op diverse broeken.



Een bonte pas in vrolijke kleurtjes, soms heel ingewikkeld met wel 5
verschillende tinten in één toer.

En dit zijn de kleurtjes Lett-lopi die ik gebruikt heb...
Voor een goed adresje om deze te kopen moet je bij www.bloemendalwol.nl zijn


Het was erg leuk om dit te doen, ik heb nog veel meer lett-lopi in de kast en ideetjes genoeg in mijn hoofd.
Misschien dat ik dit patroon nog uit schrijf en publiceer maar nu eerst verder met het vest wat ik tussendoor voor mijn dochter aan het breien ben.. volgende keer meer.. groetjes Astrid




Populaire posts van deze blog

FAIR ISLE DREAM uitleg van de knipbies en het breien van een fair isle trui van onder naar boven.

SHEEPLOVE in BLUES

Het effect van Kauni wol : Dutchy's rosegarden

Engelse breitermen en afkortingen vertaald in het Nederlands

Laurier een mosaic -lace shawl ( Laurelie -Maliha designs)

Leren breien op een rondbreinaald...

Doe het zelf wol-schaal, de droom van iedere breister

Patroon Fair-Isle shawl Dolly©by DutchCo©design

BLOG over breien & mijn Autumn Queen